Regulamin

Regulamin sklepu internetowego GAJO

§ 1 Strony umowy, zakres działalności

1. Portal zamówieniowy pod adresem http://www.gajo.sklep.pl lub https://gajo.abstore.pl (dalej Sklep) prowadzi F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk z siedzibą w Kluczborku, adres 46-200 Kluczbork, ul. Fabryczna 1A, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 751-162-29-76, REGON 160255925 , zwaną dalej „Sprzedającym” a drugą stroną umowy, dokonującym zakupu za pośrednictwem Sklepu, zwana jest w dalszej części Regulaminu „Klientem”.

2. Wszystkie dostawy i świadczenia, które Sprzedający oferuje Klientom, są realizowane wyłącznie na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

3 Sklep realizuje wyłącznie te zamówienia, dla których wskazanym przez Klienta miejscem dostawy jest terytorium Polski, bądź po uprzednim uzgodnieniu terytorium zagraniczne.

4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Sklep ma prawo nie przyjąć zamówienia, o czym Klient będzie informowany niezwłocznie z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych na jego stronie rejestracyjnej, bądź w formularzu zamówienia. Dotyczy to w szczególności Klientów, którzy wcześniej nie wywiązali się z zawartej ze Sprzedającym umowy, w tym nadużywali uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, bądź złożyli zamówienie w sposób odbiegający od warunków określonych przez Sprzedającego w zaproszeniu do zawarcia umowy, aktualnym na dzień złożenia zamówienia.

§ 2 Zawarcie umowy

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w tygodniu, za pomocą formularza zamieszczonego na stronie Sklepu lub przy użyciu poczty elektronicznej e-mail, lub w godzinach pracy działu obsługi: Pon. - Pt. od 8.00 do 16.00. drogą telefoniczną.

2. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz posiadać pełnomocnictwo firmy w której osoba ta jest zatrudniona i w imieniu której dokonuje zamówienia na portalu zamówieniowym http://www.gajo.sklep.pl, https://gajo.abstore.pl, drogą poczty elektronicznej, telefoniczną lub bezpośrednio u Przedstawiciela Handlowego. Osoba składająca zamówienie w imieniu firmy składającej zamówieni przez samo wysłanie Formularza zamówienia oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta.

3. Sprzedający jest uprawniony do przyjęcia oferty Klienta w ciągu max 4 dni.

4. Sprzedający przed realizacją zamówienia może się zwrócić do Klienta w celu weryfikacji danych, w szczególności w przypadku, gdy dane adresowe są nieprawidłowe. W takim wypadku termin do potwierdzenia zamówienia biegnie od momentu dokonania weryfikacji danych przez Klienta.

§ 3 Ceny i opis produktów

1. Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również opisy produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.

2. Wszystkie produkty sprzedawane są w cenach netto .

3. "Koszty dostawy" na terenie Polski to 15zł netto (w przypadku płatności przy odbiorze koszt ten wynosi 17,50 zł netto), jednak w przypadku zamówienia przekraczającego wartość 650zł netto, koszt przesyłki na terenie Polski pokrywa Sprzedający.

4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która zostanie wysłana klientowi wraz z zamówionym towarem.

5. Wygląd dostarczanego towaru może nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie internetowej Sklepu, co dotyczy w szczególności koloru produktów. Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie, które wynikają z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie www.gajo.biz.pl, www.gajo.sklep.pl lub https://gajo.abstore.pl , bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

6. Sprzedający odpowiada jedynie za ceny i opisy produktów zamieszczone na jego stronie www.gajo.abstore.pl lub www.gajo.sklep.pl .

§ 4 Warunki płatności

1. Płatności za zakupione towary realizowane są za pobraniem, przedpłatą lub na termin płatności po ustaleniach ze Sprzedającym.

2. Sprzedający może stosować w przypadku stałych partnerów F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk, dłuższe terminy płatności niż 14 dni.

3. Dodatkowe promocje są ograniczone ramami czasowymi zawartymi w informatorze o tej promocji czyli ulotce, e-mailu, facebooku bądź innej formie przekazania informacji o promocji cenowej.

4. Dodatkowe promocje ograniczone ramami czasowymi nie łączą się z innymi rabatami, chyba że jest to wyraźnie opisane w regulaminie promocji.

5. Zwroty dostarczonego na wskazany adres towaru są niemożliwe, chyba że w danym przypadku została powzięta przez Klienta ze Sprzedającym umowa, towar jest w stanie nie naruszonym. a koszty zwrotu w takim przypadku są każdorazowo ustalane z Działem Sprzedaży.

§ 6 Warunki dostawy

1. Dostawa towaru nastąpi poprzez wysyłkę towaru z magazynu na podany przez klienta adres. Dostawa następuje do pierwszych drzwi, np. do drzwi klatki schodowej lub bramy posesji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

2. Dostępność towarów i orientacyjne terminy ich wysyłki ustalane są na podstawie danych elektronicznej bazy, znajdującej się na stronie internetowej Sklepu. Termin ten może ulec wydłużeniu – nie więcej jednak niż łącznie do 30 dni – w przypadku opóźnienia w dostarczeniu towarów do magazynu Sprzedającego przez jego dostawców.

3. Dostawy są możliwe do wyczerpania zapasów. Jeżeli zamówiony produkt nie jest dostępny z powodów niezależnych od Sprzedającego lub został wycofany z produkcji, Sprzedający może zaproponować Klientowi produkt porównywalny pod względem jakości i ceny z pierwotnie zamówionym modelem. Klient nie jest zobowiązany do przyjęcia propozycji i może w takim wypadku odstąpić od zakupu.

4. Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu, do momentu ich wydania Klientowi, ponosi przewoźnik.

§ 7 Szkody powstałe podczas transportu

1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednolite. W uwagach należy zaznaczyć, że towar był zapakowany w karton producenta, zabandowany bądź zabezpieczony streczem. Jeśli towar był dostarczony na palecie, to Klient zobowiązany jest zamieścić w protokole szkody dodatkową informację "dostarczono na palecie". W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie GLS. Jeśli zamówienie z formą płatności za pobraniem, a protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w GLS składa Sprzedający, a Klient w celu ustalenia następstw zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z Działem Sprzedaży.

2. Ubezpieczone są jedynie przesyłki z formą płatności za pobraniem.

3. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w pkt. 1, § 7 przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie.

§ 8 Reklamacja

1. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może złożyć Sprzedawcy w następującej formie: za pomocą poczty e-mail na adres biuro@gajo.biz.pl. pisemnie listem na adres firmy GAJO (ul. Fabryczna 1a, 46-200 Kluczbork) z dopiskiem „Reklamacja”.

2. Reklamowany towar należy dostarczyć lub przesłać na adres firmy GAJO. Reklamacja powinna zawierać nazwę oraz adres Klienta, numer faktury, indeks katalogowy reklamowanego towaru oraz opis przedmiotu reklamacji i jego uzasadnienie.

3. Klient jest zobowiązany do: zbadania towaru pod względem ilościowym i jakościowym przy jego odbiorze lub w ciągu 7 dni od otrzymania towaru. W przypadku wykrycia wady towaru, niezwłocznie powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę.

4. Brak zgłoszenia reklamacji w przewidzianych w regulaminie terminach powoduje utratę przez Klienta wszelkich roszczeń wobec Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących reklamacji Sprzedawca może kontaktować się z Klientem.

§ 9 Prawo własności

1. Zamówiony towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu dokonania zapłaty za towar przez Klienta.

§ 10 Ochrona danych osobowych

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie przez firmę F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk danych osobowych podanych w Formularzu Zamówienia i na stronie rejestracyjnej. Dane te mogę być używane w szczególności: prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych produktów F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk oraz dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta. Kupującemu przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz do wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystywania (przetwarzania) przez F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk.

§ 11 Pozostałe klauzule

1. Jeżeli jedno lub więcej postanowień Regulaminu jest nieskuteczne, pozostałe ustalenia umowy zachowują swoją skuteczność.

2. Wszelkie spory wynikające z realizacji zakupów za pośrednictwem Sklepu Strony www.gajo.sklep.pl lub www.gajo.abstore.pl, drogą poczty elektronicznej, telefoniczną lub bezpośrednio u Przedstawiciela Handlowego zobowiązują się rozstrzygać polubownie, w ciągu 30 dni od daty zaistnienia sporu, potwierdzonego zgłoszeniem pisemnym. Jeśli spór nie zostanie rozstrzygnięty w tym terminie, Strony poddadzą go pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo sądu powszechnego.

§ 12 Obowiązujące prawo

W przypadku zawierania i wypełniania umów obwiązuje prawo polskie. F.H.U.P. GAJO Wojciech Gajowczyk Ul. Fabryczna 1A 46-200 Kluczbork Tel. 77 418 4 59 wew. 20